Szétválik, ami…
Ezt kaptam ma: Tisztelt AdWords-hirdető! Szerbia és Montenegró tényleges határait figyelembe véve az eddig egynek számító földrajzi célt kettéválasztjuk. Önnek egy vagy több kampánya Szerbia és Montenegró földrajzi területét célozza. ● 10/24/2012 dátummal kezdődően törölni fogjuk a Szerbia és Montenegró földrajzi célt kampányaiban, és felvesszük Szerbiát és Montenegrót, mint különálló földrajzi célokat ugyanazon kampányokon belül. ● Javasoljuk, […]
Ezt kaptam ma:
Tisztelt AdWords-hirdető!
Szerbia és Montenegró tényleges határait figyelembe véve az eddig egynek számító földrajzi célt kettéválasztjuk.
Önnek egy vagy több kampánya Szerbia és Montenegró földrajzi területét célozza.
● 10/24/2012 dátummal kezdődően törölni fogjuk a Szerbia és Montenegró földrajzi célt kampányaiban, és felvesszük Szerbiát és Montenegrót, mint különálló földrajzi célokat ugyanazon kampányokon belül.
● Javasoljuk, hogy az áttérés során figyelje kampányai forgalmát, és ennek megfelelően módosítsa kampánybeállításait, hogy optimalizálja teljesítményét az egyes országokban.Az AdWords csapata
© 2012 Google Inc. 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA
Ezt a kötelező közleményt azért kapta, hogy tájékoztassuk Önt az AdWords-fiókját érintő fontos változásokról.
Írj hozzászólást!