"A szavak néha semmit nem jelentenek" - Európa Kiadó
A Pinterest az egyik olyan szolgáltatás, ami eddigi rövid története alatt is nagyon nagy hatással volt a netes felhasználói felület megújulására. Nem tudom milyen régi szolgáltatás ez, de fiatal és ehhez képest most változtattak egyet a megjelenésen.
Tudjuk, hogy a negatív reklám is reklám, azonban az a spam, amit már második napja fog meg a Gmail szűrője a szokásosnál is otrombább. Ha rákeresek a neten, akkor rengetegen beszélnek róla, ebből a szempontból akár sikernek is könyvelhetnénk el, de kíváncsi lennék, hogy átfordul majd ez a sok szóbeszéd vásárlába. Szerintem nem.
A Facebook számos ember számára a gátlástalan adatlopó szinonimája, és hiába igyekszik a vállalat ezt a képet újabb és újabb adatvédelmi fejlesztésekkel feledtetni nem javul a helyzet. Az emberek gyűlölik, de használják a Facebookot, mert úgy érzik nincs jobb. Ebben tévednek, persze, de abban nem, hogy a Facebook összes intézkedése kirakat, míg a Share funkciót nem lehet tiltani, ahogy például a Google Plusban lehet.
Az elmúlt hetekben a Facebook felhasználók tömegével találkozhattak azzal a felhívással, ami az oldalak követőit arra buzdította: iratkozzanak fel az oldal értesítőre, mert egyébként többet nem látszik majd az oldal a hírfolyamukban. Ez persze főleg a márkáknak, cégeknek volt ijesztő, a felhasználóknak inkább egy erős fegyvert adott a kezükbe a közösségi média kampányok ellen. A következő cikk mindkét szereplő részéről bemutatja a változásokat.
Tegnap este teljesen véletlenül – míg az esti sorozatunkat kerestem elő éppen – találtunk rá Felix Baumgartner űrszéléről ugrására. Ha már, akkor ott is maradunk, 20 percen át még emelkedett, meg láthatóan vacilált kissé, majd ugrott, és kevesebb, mint 10 perc alatt lenn is volt.